Cero - Standardowo, ruch polega na zgromadzeniu energii w danym punkcie, z którego po chwili wystrzeliwana jest wiązka niszczącego promienia. Chociaż w większości przypadków jest uwalniane z ust, niektórzy Arrancarzy potrafią odpalić Cero z rąk, palców i innych części ciała. Często wymaga to od użytkownika przybrania odpowiedniej pozy lub wykonania konkretnego ruchu.
Wymagania: Kontrola Reiatsu - 20Gran Rey Cero - Potężne Cero używane wyłącznie przez członków.
Wymagania: Espada + Kontrola reiatsu - 200Cero Doble - Cero tworzone poprzez połknięcie cudzego Cero i wzmocnienie go własnym.
Wymagania: Kontrola Reiatsu - 400Cero Córnea - Wystrzeliwane z rogówki Cero uderzające natychmiastowo i bezpośrednio w obrany cel.
Wymagania: Kontrola Reiatsu - 50Cero Sincrético - Cero powstające poprzez połączenie dwóch Cero.
Wymagania: Kontrola Reiatsu - 100Cero Metralleta - Wystrzeliwujemy ogromną liczbę pocisków Cero, są one szybkie, ale znacznie słabsze od zwykłego Cero.
Wymagania: Kontrola Reiatsu - 250La Mirada - Powstałe z dwóch wiązek, wysoce destrukcyjne Cero.
Wymagania: Kontrola Reiatsu - 300---
Bala - Jest to technika Arancarów polegająca na utwardzeniu odrobiny Reiatsu używającego i wystrzelaniu jej następnie w formie potężnego pocisku ze swojej dłoni. Nie jest ona tak potężna jak Cero, za to pocisk porusza się 20 razy szybciej od Cero. Jej moc różni się także od tego jaki Arrancar czy Espada jej użyje.
Wymagania: Kontrola Reiatsu - 30