Każde kidou/rodzaj cero mają jasno określone wymagania stanowiące o tym, czy możemy użyć danej techniki i jak bardzo będzie ona efektywna.
~ Brak efektu - jeżeli używamy techniki, choć nie spełniamy jej wymagań, a różnica wynosi więcej niż 50 pkt (nic się nie dzieje).
~ Zwiększona efektywność - jeżeli używamy techniki, choć nie spełniamy jej wymagań, a różnica wynosi mniej niż 50 pkt (obrażenia zmniejszone o 50%). Jeżeli użyjemy techniki, choć różnica wynosi mniej niż 20 pkt (obrażenia zmniejszone o 20%).
~ Dobra efektywność - jeżeli spełniamy wymagania (normalne obrażenia).
~ Super efektywność - jeżeli mamy o 50 pkt więcej niż określają wymagania (o 50% większe obrażenia).
~ Mega efektywność - jeżeli mamy o 100 pkt więcej niż określają wymagania (podwójne obrażenia).
Ma to na celu określić jasne różnice między np. członkiem oddziału i kapitanem, bądź zwykłym numeros i espadą.